Vattenkrig, skräckfilm, fiske och slagg hos elin pungsvett!!

Tjenare. Elin ringde mig imorse och frågade mig om jag ville se skräckfilm med henne och Hanna. Jag ba "känner du mig elr?!"
Haha vi hade vattenkrig med blomsprutor istället! :D Sedan badade vi i hennes pool. Vi bestämde oss för att kolla på den där skräckfilmen i alla fall, så tur att den inte var så läskig! :D  "The unborn" hette den..
Senare på kvällen traskade vi tre till edssjön och metade, men inget napp inte ;)
Nu sitter Elin och jag hemma hos henne och kollar på tv. På lördag blir det grillning på Kairo med Elin och *****.
Längtar! För det kommer bli så mysigt :)

Söt bild på elin <3333
Sover hos henne ikväll iaf, boosigt ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback