Utekväll med tjejerna, stryk det förresten..

Agnes och jag skulle ha myskväll hemma hos henne men sen blev det visst jag, Sofia och Marielle. Vad kan man säga, the more the marrier ? <3
Vi gick runt lite och så, sen gick vi hem till Agnes och kollade på "Sex and the city".
Nej vad håller jag på med? Jag orkar inte hålla på med det här nåt mer..
Shopping, "dagens outfits", ord som "dock, fina vänner, underbart" osv...
Usch, det  här är så falskt!
Det är "so not the real me" kan jag bara säga!

Hej jag heter Sara, och jag älskar mina kompisar, min familj och hästar!
Jag längtar också efter skolan, och jag är dörädd för kackerlackor! Jag älskar att sjunga och jag är inte bra på fotboll, men fotbolls-VM är kul.
Jag gillar att lösa korsord. När jag inte riktigt tycker att livet leker brukar jag titta på TV-serier, för de är alltid så lyckliga att man själv blir det... jag längtar till ridlägret i Uppsala med Lovisa!
Jag saknar Rosanna och Hanna grymt mycket!!!
Mammas raviolisoppa är god, och mormor & morfar och farmor & farfar är bäst!! :D
På lördag åker jag och hälsar på dem! Jag ska också handla på Dollar store.
Jag är bra på engelska, kan både prata jättebra brittisk engelska, samtidigt som jag är fett bra på amerikansk engelska. Min lillebror Jacob gillar inte mig längre har han kommit på. Jag kan väldigt mycket spanska, även fast vår lärare är lite ----> :S
Jag vill skaffa löshår, för mitt hår än tunt...
Det är så 09 att klippa lugg. Jag är 15 år och 5 månader gammal. Jag älskade 90-talet och längtar tillbaka till när jag var liten, då var allting ett äventyr i sig!
Jag kan knappt bärga mig tills jag flyttar hemifrån, eller går på gymnasiet eller jobbar, samtidigt som jag aldrig vill växa upp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback