Spelade i alla fall :D

Fredrik väckte mig 10.30 imorse och sa frågade ifall jag ville följa med han och per och spela vid friskis & svettis kl 11.00.
Jag ba... oh shit, spörtade på mig kläderna, hahah!
Det var jätteroligt att spela. Vi spelade i 2 timmar!! Mitt vatten tog slut på en gång, lovar att kunde pröjsat 100 spänn för en läsk vid det laget! :O
I början gick det inte så bra, men sen gick det skitbra ;D
Jag har jättemycket skavsår i min hand nu bara. Var och skulle fixa legg nys, kunde knappt skriva mitt namn! :(

Ingen är med på bild här ;)
Nu är detta inlägg 9 timmar försenat för att vårt internet slutade funka mitt i när jag höll på att skriva, hann aldrig publicera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback