Sliten tjej.

Hejhej. Vi kom fram 08.55 imorse vid centralen, sen tog vi tåget tillbaka hem. Det kändes lite surt att åka förbi *hemma* för att åka till centralen och tillbaka igen, men nattåget stannar ju inte precis vid småstationer... HAHA!
Idag har jag vart med my love Agnes! Vi åkte till centrum och shoppade underkläder... ;)
Agnes och jag blev hungrig efter ett tag så vi knallade till cooooop och skulle köpa risifrutti, men dom hade inga skedar?! :@
Jag köpte en ändå men Agnes köpte festis istället.
Dagens inlärning:
Jag lärde mig hur man betalar i "gör-det-själv"-kassan!!!!! :S *stolt*
-
Påvägen hem mot Agnes såg vi en snubbe med en kompis gående över gatan med systempåsar. Den ena killen började gå snabbare och snabbare mot en kille på motorcykel. Hon sprang in i motorcykeln med flit och blev jättearg på den lille oskyldige mc-killen. Han ba:
-Va fan gör du?! Titta vad du gjorde?!
Och sen haltade han.... vilken no-lifer! Stackars mc-killen, han ba:
-ffff..förlåt.......
Från H&M och GT :)
Agnes kan vara allvarlig ibland faktiskt ;)<333
me!
Snart kommer lite bilder från resan :D

Kommentarer
Postat av: agnes

men usch vad är detta för bild sara!? :ö <3

2010-07-24 @ 22:20:17 / URL: http://orstamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback