Sjukt kul det var!!!

Jag måste bara söga att jag var livrädd när vi fick kolla på instruktionsfilmen!!! Det skulle ju vara helt mörkt i rummet och alla skulle smyga runt och skjuta en från alla håll! Men det var jättespännande och sjukt kul att skjuta alla!!!
Det var nån snorunge där som stod på ett och samma ställe framför mig och bara skjöt och skjöt även fast jag redan var skjuten flera gånger för han väntade på att mitt vapen skulle "aktiveras". Fusk-tjockis! Jag ba:
-Vad vill du... ?!
Sen härmade jag honom och hans face och skjöt han haha!!! :Ö
Man blev jättesvettig i alla fall. Det måste ni testa någon gång! :D
Hursomhelst,  nu är jag riktigt taggad på att spela basket! Alla som vill, sms:a mig som drar vi till multiplan på en gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback