Sara är på topp!

Jag sprang 2 gånger idag. Första gången från mig, till skolan och sen till rosanna. Sen vaa jag där med henne och vi skrattade åt bob marley och flummade och kollade på roliga bilder på facebook. Sen sprang jag hela vägen hem också! Jag blev knappt andfådd utav någon av gångerna?! :O Det gick JÄTTEbra! :D Jag hade lätt kunna springa en mil, jag svär! :O
Nu har jag kommit in i en mycket bra cirkel! Nu längtar jag tills varje gång jag ska springa, och joggar inte i onödan utan jag sparar det till något extra bra dag :D  Det känns jättekul att det är skönt och roligt att springa. Jag får inte håll och det är inte jobbigt som det brukar vara :) Det är perfekt helt enkelt!
Så efter 3 lager svett (laserdome, jogg, jogg) så tog jag en dusch och kollade sedan på "snabba cash" med pappa och Krille. Det var bra men hemsk! Till det gjorde jag min hemmagjorda glass ;
Frusen banan och frusna blåbär och lite hallon mixade tillsammans med ½ dl mjölk. Supergod glass! och nyttig ;)
Imorgon kanske jag skulle spela tennis med Fredrik, eller så skulle vi inte det... man vet aldrig ;)
Sov gott!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback