Rosanna är coolast i stan!

Jag är coolast i stan, bara så alla vet. Nu när ni vet det, kan jag säga det igen. Jag är coolast i stan. Hörde ni det, eller ska jag upprepa mig? Carl Jan är fjant och Kalle Moreaus är underbarast. Biding barda, prutta som en sång! Mina ord är simpla och små, simpla och stora! För alla orden har hört berättats om en sång. Ohja, cha-cha-chaa! Nu vet ni det också, extra fakta för era simpla hjärnor. Det är en simpel idé, nagelbit! Eehhm... en nagelbit. Sara är en tönt, nu vet ni det också för att jag är coolast i stan, jag säger massa coola saker för det är bara jag som gör det, så ni vet det, det var bra fakta asså. Himlen ser cool ut. Och Bob marley har stora näsborrar på den affischen. Puss och kram fjärtbanan! Rooompha! :D
/Rosanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback