Jag, Agnes & Elin...

... är väldigt roliga! :D
Vi vaknade 01.30 imorse (på dagen).
VI lökade sönder i den 32 gradiga värmen, så vi cyklade hem till mig. Vi höll på att ramla och allt och jag tappade min finfina hatt bara föra att jag envisades med att ta med mig Elins smälta marabouchoklad i handen! :Ö
Hemma hos mig badade vi i min pool. Elin våldtog mig med sin tå ett antal gånger (buhuuu...HAHAHAHAH) och sen gick hon hem och åt. Det tog skitlång tid så vi traskade över till henne. Hon satt och kollade på tv. På tv:n visades One Tree Hill, och vips så var jag tillbaka i mitt gamla beroende igen!!! :)
Efter det kollade vi på Tough love, 16 and pregnant och sedan var det VM-finalen!
Nederländerna - Spanien
Som man lätt översätter till...
Morötterna - Skogsspanien
Haha vadå "España del bosque" ? Det betyder Skogs-Spanien?! :Ö
Skratt, skratt, skratt hela kvällen.
  • Domare - polerade bönan (såg ni hans skalle?)
  • Nederländerna - Morötter (oranga?)
  • Han med långt svettigt hår i Spaniens lag (Piol?)- Svetthår
  • En till i Spaniens lag - w.b svetthår
  • Någon gubbe som alltid syntes i bild - Scarfman (hade på sig en fånig scarf :Ö)
  • En holländsk spelare lade sig ner på gräsplanen - "Titta, moroten simmar"
  • Domaren hade blå tröja - "Titta vilken himmelsblå outfit!"
  • Piol fällde en spelare - "Haaaiiiijaah!"
Inte visste jag att man kunde ha så kul när man kollade på fotboll! :D
Nej nu får jag ta och ge mig! Grattis till Spanien iaf!!!!!! :D:D:D<3333
Hade jag rätt förut eller hade jag rätt ? :D


Kommentarer
Postat av: anna!elektron<3333333333333333

hur har du fixat till bilden???

2010-07-12 @ 11:40:58 / URL: http://annaaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback