Fredagsmys i stallet och på sjön

Hejhej!

Här hos Hanna har vi varit ute med båten och åkt gummiring. Det var jag, Hanna, Otto och hans kompis som åkte ut. Otto och Hanna körde oss som galningar! Själv ramlade jag inte i, men Hanna ramlade i efter 10 sekunder! Otto körde helt galet! :D
När vi skulle tillbaka till bryggan så trasslade repet in sig i propellen, så det tog ett tag. :Ö
Vi tog en dusch sen i deras bastuhus, mysigt! Fast deras kran gav ifrån sig stötar när man stängde av vattnet! :S
De hade ställt fram wienebröd till alla sen, det var supermums! ;)
Efter det cyklade vi till stallet och städade ;D Jag fettade in lite saker och sen så var jag flugjagare, hehe ;)
Det var hur mycket flugor som helst därinne i sadelkammaren!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
Sen ryktade vi Castor så han blev fiiin ;) Nu ska vi äta maat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback