Fredag, eller ?

Jag vaknade 10.50 hos elin. Hon sov fortfarande då så jag smög hem till Elina och Elin F för att kolla på film. Efter typ 20 minuter gick jag hem till Elin igen. Hon vaknade precis när jag kom in i rummet. Snacka om bra tajming! :D<3
Vi kollade på Sex and the city ända tills kl 15.00! Sedan lunchade vi på hennes baksida och snackade om livet :)
Vi tömde också hennes pool och fyllde på nytt vatten. Jag var den enda som badade, 14 grader kallt var det! :O
Just nu sitter jag och äter polkagris direkt från Gränna. Asgott! Krister stannar alltid där påvägen till Stockholm.
Snart kommer Elin, vi ska springa kyrkvarvet.... i enbart tights och sportbh, uuuhh ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback