11 timmar på sjön ! :)

Vi  har verkligen haft jättekul !! Jag har inte skrattat såhär mycket på jättelänge! :D
Först åkte vi med båten till stäket och köpte glass.
Lucas, jag och Christian satt fram.
-I'm a one maan! :Ö
mums :)  (och nej, jag petar inte i näsan på bilden, det är glasspinnen)
Första doppet :Ö
*hmm... kanske det finns en stööör i vattnet...*
!:D
haha pervers blick! :D
Mohahaha :D
Vi kastade boomerang och sen kommer fredrik på en "smart" idé...
-Ja! Jag prövar kasta den över det höga trädet :D
Haha nämen vad smart han är :Ö
Vi höll på i en kvart säkert med att kasta stora stenar på grenen för att boomerangen skulle ramla ner! :D
Haha en bastu mitt i allt :)
Nedanför stegen var det typ kvicksand, man sögs ner! :O
Och nej fredrik, man kan ju inte alls se nåt under vattnet i sjön :)
Haha fyfän vad rädd jag blev när du kom från ingenstans och drog ner mina fötter! :Ö
Shiet, jag o fredrik skrattade så mycket att vi fan inte kunde simma!!! :D:D
När vi var tillbaka i hamnen igen träffade vi på Ronnie Sundvall med hans polare. Han ska tydligen fortsätta på runby :D
Tack för en skitrolig dag på sjön!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback