Torsdag

Oops, idag var det fight i skolan, knytnävar och tårgas var iblandat :S
Snart kommer Marielle och hämtar ett par skridskor hon ska låna av mig, lilla jag har ju nämligen 2 par :)
Jag och Annelie åkte buss till friskis idag som omväxling, det var fett smidigt, vi gick på step up. Lika jobbigt som vanligt! Härligt med smärta i benen ;D<3
Nu i vinter och på våren ska jag bygga upp mina muskler och konditionen ordentligt! Ska springa tjejmilen med Marielle och Agnes är det planerat! Fast det är i september, så det får inte bli så många glassar i sommar ;D

Imorgon ska vi börja med vintersporter på idrotten, vilket innebär:
  • skridskor
  • längdskidåkning
  • konståkning
  • slalom
  • backhoppning
  • puckelpist
  • curling
  • ishockey
Typ de...men nu ska jag mysa framför TV:n :)<33



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är hemskt...för typ en månad sen var det en som också skrev en dum kommentar och jag raderade kommentaren för det var verkligen som ett slag i ansiktet men nu tog jag mod till mig och blogga om det så att den person som skrev det vet att den inte är anonym :O

2010-01-21 @ 20:54:23 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback