Tisdag

Ja idag var det en lång dag kan man ju säga!
Först skoldag fram till kl. 15.00, under dagen hittade jag min svenska-uppsats :O Blev strålande glad!
Sen gick vi direkt till konfirmationen :) Mysmys, det slutade kl. 17.00, och jag, Fredrik, Sofia och Jenny knallade hemåt som vanligt..Vi försökte komma på en hemligt plan...hmmm..vad kan det va? ;D
Nej men seriöst så har jag och Sofia un problema :'(
Sen sa vi hejdå och vi gick en bit bort. Där började jag, Jenny och Fredik diskutera drömmar och sånt weird :)
Måste bara berätta en dröm jag hade när jag var liten....
Jag gick på dagis......många har säkert redan hört men iaf..
Jag drömde att lejonkungen bröt sin tå. Då kom hyenorna och körde honom i en rullstol?!
Sen helt plötsligt var jag en morot och låg på en skärbräda...Alla i min familj började skära mig i bitar :O
Haha lite busigt va? :D
Och när jag kom hem så åt jag en hamburgare, sen åkte jag till friskis :) Jag, Annelie, Marielle, Agnes, Sofia, Melinda och Rosanna tränade step up, nu när man kan stegen var det jättejobbigt!!! :O
Men nu måste jag sova :(<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh okej. nej ja va hos syster o hälsade på :) allt bra med dig idag?

2010-01-20 @ 10:17:29 / URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: M A L I N : )

vad gört du :)?

2010-01-20 @ 20:44:18 / URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: M A L I N : )

jag ska kolla på andra avenyn nu :D

2010-01-20 @ 21:06:50 / URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback