Stadsteatern & Lejonkungen <3

Hej!
Var jättetrött när jag kom hem igår, så jag hann aldrig blogga :/
Hursomhelst, hela konfirmander-gänget på 31 pers skulle åka in till stan och kolla på bröderna lejonhjärta på stadsteatern. Och när vi stod när och skulle åka tåg så var de försenade..så vi fick åka i 6 taxibilar in till sergels torg :D
Stackars (ehm..NOT) SL, resan gick på 4 500 kr :O
Jag fattade inte så mycket av teatern eftersom att jag inte sett filmen. Men teatern förstörde för filmen, nu har jag ingen lust att se den bara för att så fort det blev allvarligt i teatern så drog de till med ett skämt ?
Filmen är ju egentligen sorglig, inte något humorprogram :(
Jag sitter i alla fall och väntar på Marielle ;) Har köpt godis och allt, vi ska se "the movie in my heart"
Lejonkungen 1<333333
Och hon har aldrig sett den, det ska bli fett mys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback