Söndag

Hejhej mina underbara läsare! :)
Idag har jag varit väldigt alert och tränat väldigt mycket!
Dagen började med att jag gick till kyrkan 10.15. Mötte Agnes där, vi skulle hjälpa till, men så skillade som vi är kom vi en halvtimme försent, vi visste inte att vi skulle vara där 10.00 :(
Sen när det äntligen var slut fick vi hans signatur.
Sen gick jag och Agnes över vägen för att hälsa på hästarna som stod på andra sidan stängslet :D Blev fett glad! Första gången på året som jag ser en häst!
Sen fick vi skjuts hem av prästen :) (han är vår konfaledare så ni vet)
Sen åkte jag och Elina till Väsjöbacken kl 14.00.
Åkte till kl 18.00 :D
Det var skitkul som vanligt! :D
Sen på kvällen vid 22.00 åkte Elina, jag och Lucas skridskor! :D Skitkul! Lucas prövade Elinas konståkningsskridskor och han var fett bra! Han typ gjorde piruetter och allt! Fast han ramlade ganska ofta också.
Lägger upp videon imorgon :)
Haha nästan så man undrar om han övar på nätterna för att han var så bra! :D
Herregud vad vi skrattade!
GULLEPLUTTPOWER!!<3333

Kommentarer
Postat av: a

sv: HAHAH! Jaa, asso han den där gubben som satt framför oss var ju SCARY! :S :O men såå rolig, och tanterna kunde inte hata oss mer än vad dom gör :ö <3333

2010-01-04 @ 13:46:21 / URL: http://rooompaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback