Skit! Varför?!

Nu blev jag ledsen igen :'(
För det första tappade jag mitt håltagningsörhänge i handfatet! Så nu har jag ett annat plastörhänge som har mkt smalare pinne, nu kan jag få en infektion och kanske måste låta hålet växa igen, elr så blir det ingen infektion, men då kommer hålet när det läkt vara mycket trängre än det andra... vad ska jag göra?! Jag blir tokig!
Och för det andra så skulle jag precis ringa till hon som ägde sängen jag ville köpa, och nu var den såld :(
Det var liksom exakt en sån jag ville ha...så bajs -.-
Så det ända som kan muntra upp mig nu är att rida, det är den bästa medicinen mot nedstämdhet...
Skit att man inte har någon medryttarhäst  dådå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback