Lördag

Hejhej!
Imorse lkl 08.00 åkte mamma, jacob och samuel till Boden. På eftermiddagen gick jag, pappa och Lucas till vår granne Ulla-Maj (fd. dagisfröken) och fikade :) mysigt...
Sen åkte pappa och köpte taimat! När han kom hem hyrde vi 2 filmer från headweb.
  • Brüno
  • Baksmällan
Vi åt framför TV:n.... :D
Brüno var jättekul! :D Hahaha skrattade hela tiden!
Och Baksmällan och var också jättekul! :D
Kl 21.30 messade jag Elina, frågade om hon ville åka skridskor med mig och Lucas. Så vi gick ut. Det var kul :)
Sen gick vi in till Elina. Dom skulle också kolla på Brüno, haha xD
Men de bytte film efter 15 min, vet ej varför ;)
Sen åt vi kvällsmat, och sen gick jag hem. Måste slagga snart, även fast jag inte är trött :/ Ska till kyrkan imorgon kl 10.00 och hjälpa till tillsammans med Agnes.
godnatt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback