Det här gjorde min dag !

Haha jag och Melinda ritade de här roliga gubbarna på spanskan!!! :D Vi fnissade ihjäl oss, jag började till och med gråta! Och Margarita frågade varför vi skrattade men vi kunde inte ens prata för vi skrattade så mkt! :D
Ser ni vem det föreställer? :D:D:D
Efter att Melinda hade ritat klart framsidan så sa hon...
-Men! Han har ju inge hår i baken!!!
Hahahhahahaah!!!!! Hon menade där bak (i bakhuvudet), det var därför vi skrattde så mkt! Och när vi gick från spanskan så fortsatte vi (som vanligt) att skrattade hela vägen till skåpen!! :D
Melinda, älskar dig och vår humor!!!<333333
Snart ska jag med Marielle och Sofia på stepp up :D Ska bli intressant :)

Kommentarer
Postat av: mini

hahahha, våran humor och nageln är ju bara så bäst! Älskar dig med älskling <33

2010-01-12 @ 23:25:44 / URL: http://enmelinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback