Who knew that biology test could be such fun ?

Gud vad kul det var! Jag, Marielle, Hanna och Emma satt kvar med biologi-proven sist av alla. När vi var klarar så rättade han dem framför våra ögon. När han kom till mitt prov och kunde jag inte hölla mig för skratt! :D
Frågan var:
Vad betyder egentligen " I mörkret är alla katter grå" ?
Mitt svar:
-I ögat finns stavar. De ser bara svartvitt. I mörkret måste ögat kämpa för att få ljus, så då är resten av ögat upptaget. Då används bara stavarna och man ser inte färg.
Vad var det där för svar egentligen?! Jag var så himla desperat för att jag var så nära att nå MVG-gränsen så jag bara skrev nåt :D Och Wille The Snille satt där och skrattade för sig själv och läste upp det högt! Gud var roligt det var, och Marielle spelade in allt! :O :D
Och typ hälften av alla VG-frågorna jag svarat på skulle han "fundera över".
Haha jag lovar att han kommer sätta 0 poäng på alla dem.
MVG- 30/15
och jag fick 33/11....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback