Torsdag

Åh..jag har haft fett mysigt när jag pluggade so:n...:) Lyssnade på musik, vilket jag typ aldrig gör, pratade med Annelie i telefon...pratade med Agnes i telefon...sms:ade med mini o fredde...och bestämde mig för att gå på ridlägret utanför Uppsala :D Och pang bom så hade jag pluggat i 2 timmar! :O
Nu sitter jag i alla fall och beställer kläder från H&M, fett mys ;)

Och news of the day...INBROTT i garagen inatt i våran länga. Alla som inte har motordriven garagedörr har typ fått asmycket grejer snodda! :@ Typ bildäck, verktyg, golfgrejer...ja allt man kan tänka sig att ha i garage..!

Fick tillbaka spanska-provet idag och fick inte ett enda fel-precis vad jag trodde ;) haha man är ju bäst :D<3
Och på engelskan var det bara jag, Agnes och Jenna som hade gjort läxan..så vi fick redovisa "my best story" och bli bandade idag, resten gör nästa vecka. Fett skönt att det är gjort! Berättade om min hjärtefilm ;) The lion king<33
Jah så imorgon är det muntligt SO-prov amerikanska revolutionen..önska mig lycka till! :D<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herregud,det visste inte jag :o

Vem upptäckte det?

2010-02-12 @ 18:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback