Måndag

Hej!
Elin tog upp hela sängen inatt :( Sen på morgonen pratade vi i tele med Elina, som ville att jag skulle följa med till stallet. Men jag skulle till Sofia. Vid 12-tiden gick jag hem till mig, duschade, sminkade mig och gick till Hemköp för att köpa lunch och möta Sofia. Hemma hos henne sjöng vi singstar som uppvärmning! Det var väldigt kul, vi skrattade som bara den! :)
Sedan gick vi in till Sofias rum och spelade in på datorn när vi sjöng hallelujah. Det blev fett bra! Vi hade bakgrundsmusik och så sjöng vi varannan vers solo och "hallelujah...hallelujah...hallelujah..." tillsammans 2-stämmigt. Fett fint det var när vi lyssnade. Ni vet hur dålig jag är på att lägga upp videos men ska försöka komma ihåg att filma på lördag när Sofia ska sova hos mig. Vi ska sjunga och kolla på film och äta guudis ;)<3
ps. jag och Elina gör snyggast grimarser!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tisdag?

2010-02-02 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback