Tisdag

Helluuu
However...skolan sög idag..-.-
Det började brinna på lunchen, det var fett synd för jag ville ju äta klart min mat!  :/
Sen fick man stå där ute i kylan, asmånga sprang ut i T-shirt men jag jag tog jackan, aldrig att man står där och fryser! :O
Sen var allt släckt precis när lunchen var slut, det var också fett synd :(
Fett gullig! :)
Jag blev fett rädd på konfan idag? :O Bara jag som blev det eller? ;)
Skitläskigt asså :O
Efter konfan gick jag, Sofia, Fredrik och Emma mot ägget som vanligt. Sen gick alla så jag och Fredde stod och pratade i kylan (?) i typ 40 min...och vi pratade om fotboll, min personliga favoritsport! NOT haha ;)
Sen höll jag på att frysa ihjäl därute i kylan så vi gick hem till han och åt middag.
Kommer inte ihåg det konstiga namnet på maten men det var gott iaf ;)
Sen spelade vi och lille Oscar " Pettson & Findus". Ååh...fett myys, jag älskade det spelet när jag var liten, miiinnen!
Sen spelade vi "Mulle Meck bygger hus" Haha också en gammal favorit! :D Dom har typ alla gamla barnspel................ *dreggel* ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback