marielle<3

Om jag är ledsen finns du där, om jag är glad gör du mig bara gladare
Bara genom att se dig komma mot en, med ett leende på läpparna
blir man alldeles lycklig, för att just Du är min bästa vän!
Älskar dig marielle, du gör min dag<333

Världens gulligaste, bästaste, snällaste, sötaste, roligaste, galnaste, busigaste, knäppaste bästavän!
Coolare än marielle får man leta länge efter...<33

naaww.... ;)<3

äggtaket...världens mysigaste ställe..where everything feels safe again <3

HAHAHAHAHAHAHAH DEN HÄR FÅR VEM SOM HELST PÅ BRA HUMÖR! :D

du är bäst!<3 tro aldrig något annat<3

...hihi och gör bäst grimarser :D

:D:D:D<3

hon är guld värd den tjejen, ta henne aldrig för givet<33



Kommentarer
Postat av: M

tack :)<33333 du me<33333

2010-02-14 @ 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback