lör,sön

Hej
Det var jättekul på hoppningen igår och det gick bra!
Efter stallet åkte jag o Elina till nästa stall. Hon red Calle. vi byggde upp hinder och de :) Efter en liten stund ramlade hon av, och Calle bara rusade iväg :O Han galopperade assnabbt typ 10 varv i ridhuset och efter ett tag stannade han men när vi gick fram så hittade han en genväg och rusade iväg igen! Jag höll på att garva på mig!! :D
Kom hem vid 17-tiden och duschade och fixade mig. Sen mötte jag Sofia vid hemköp. Vi köpte choklad,läsk och chips. Sen fixade vi hämtmat från Tiger..mm..
Vi åkte hem till mig och åt framför desperate housewives på tv:n. När det var slut började melodisfestivalen. Fett konstiga bidrag det var! :O jag och Sofia höll på att garva ihjäl oss åt moroten med stålarm och silverben :D Vad var det där för nåt egentligen :S<3
Efter det sjöng vi singstar ABBA. Det var fett busigt ;) vi höll på att spy för att vi var så mätta! :O
Vi somnade typ 03.00...
Nu är Sofia i kyrkan..ska dit om en halvtimme :(

Kommentarer
Postat av: M

mohahah ;)<3

2010-02-07 @ 18:52:06 / URL: http://luggsnubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback