Internetstörning

Hela Upplands Väsby har typ internetstörningar så jag har inte kunnat blogga...
men som tur var har pappa 3G på mobilen så han kopplade in hans Iphone till datorn! :)
Ja, imorgon ska jag och Sofia ta tåget in till stan och gå på bloppisen :D
Det ska bli fett coolt, kommer säkert vara asmycket folk där!! :S
Idag köpte mamma två st V-ringade tröjor på H&M, en svart och en ljusrosa. Ska ha den svarta imorgon tror jag :)
På ska jag hoppa Bellamy, och pappa ska filma tror jag. Sen ska jag åka med Elina till hennes medryttarshettis och hålla hopplektion för henne :) Sedan ska Sofia komma på kvällen och vi ska ha lördagsmys framför melodifestivalen :D
Och på söndag ska jag vara deprimerad eftersom att det är söndag-sista dagen på helgen....
Nu börjar det närma sig min födelsedag! :D Ingen får glömma den för då blir jag ledsen ;)<3
Men nu ska jag plugga till spanska-provet som är imorgon! Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback