Godnatt på er..

Hade en otroligt kul kväll med er tjejer :D
Filmen var fett mysig! Och gud vad jag tappade mina vantar hela tiden :O 7 ggr under hela kvällen tror jag!
Efter filmen gick vi till H&M och alla satte på sig varsin turkos asful hatt. Bilder från kvällen kommer senare..
Helt plötsligt hittade Agnes en assnygg "skinn"-jacka där för 299 kr! :) We fell in love with it the first moment we laid our eyes on it!<33
Men ingen av oss hade pengar att köpa den...men så fort Agnes får pengar igen ska hon köpa 2 st, en till henne och en till mig i födelsedagspresent och sen ska jag betala henne 150 kr av jackan!!! :D Agnes är verkligen bara bäst! :D<33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback