Bloppis! :D

Jag är såå glad! Jag köpte väldigt mycket grejer. När vi först kom dit så hittade vi inte men sen gick vi runt hörnet och då hade vi kommit rätt. Vi gick inte i cafeet och det var massor med folk! Vi gick och kollade på kläder, skor m.m. Efter ett tag kom vi till "Blondinbellas stånd" Sofia bara knuffade fram mig precis bredvid Bella ;) Så hon började prata med oss och visade oss vad hon hade designat, det var lite kul :D Hon är såå mycket sötare IRL.
Och ni vet Kenzas kompis Tyra-hon som Kenza åkte till Thailand med- Hon började prata med oss också, och frågade vad vi hade för strl på fötterna :D
Av Tyra köpte jag ett par mörkblå leggins med nitar på!
..och en ljusrosa lång tröja med djup U-ringning på ryggen :)
Och så köpte jag ett svart skärp med rosett på från H&M 49.50 kr
och ett par jeansleggins på gina tricot för 99 kr (rea) :D
Riktigt nöjd med dagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback