100202

Hejsan!
Nyss försvann alla mina bilder, min musik och mina videos från min mobil (?!) och fråga inte varför..
Idag har jag vart på ett riktigt konstigt humör...först trött, sen asglad, sen skitsur :S
Och på konfan idag så var det värsta allvarligt och Lena läste upp någon text, och så började jag och Agnes fnissa skitmycket! Det gick inte att sluta! Vi bara tänkte på bladis ;D :S
Så vi fick gå ut ur rummet, och vi sprang åt samma håll i korridoren så då ropade Lena fett argt att jag skulle ta till höger och jag bara fattade ingenting :S Fett pinsamt!
Ja! Det är sant!
På lördag ska Sofia sova hos mig och vi ska se Melodifestivalen, fett mysigt med lite tradition såhär i februari :D
Vet ni en sak?
JAG FYLLER ÅR OM EXAKT 2 VECKOR!! :D    Den 16/2-10, då blir jag 15 år och då får man göra massa saker! ;)
Haha fett buusigt ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha, vilka saker exakt tänker du göra då?????

2010-02-03 @ 10:15:55
Postat av: M

graTulerAr

2010-02-03 @ 12:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback