Tänk vad några ord kan göra

Guud asså! Hanna följde med till stallet och fotade idag när jag red. Jag hade längtat i flera dagar på att få rida Capri, och sen stod jag uppskriven på Gamäng. Jag fick lite damp men det gick över höhöh... Vi hade markarbete. Jag hade ingen väst på mig för jag litar ju självklart på kusen ;)
Vi började rida och det, och det gick så sjukt bra. Jag fattar verkligen inte varför jag har envisats med att rida ponnier i alla dessa år. Stora hästar är såå min grej! Jag har känt mig ganska dålig och stor, och tjock när jag ridit ponnier. Inget har liksom funkat inom dressyren. Nu får jag äntligen visa att jag faktiskt har ridit i 8,5 år. Jag kan det här tamejfan! :D
Jag passar på stora hästar. Jag ser inte lång eller tjock ut längre... varför inser jag det nu att jag ska rida stora för ?!
De är så mycket roligare än ponnier som skuttar runt :)
Gamäng var i alla fall skitfin i formen osv. Jag blev så otroligt glad av Annas kommentar:

-Det såg jättefint och skitbra ut! Visst är han härlig och skolad? Du vet, jag har faktiskt pratat med Annelie om det här, att du har utvecklats otroligt mycket på en sån kort tid. Verkligen jättebra Sara!

Asså gissa om jag sken som en sol när hon sa det? ÄNTLIGEN!! Jag har väntat på att poletten ska falla ner for some time now liksom, och idag, den 14 december 2010 föll den! :D

Tack Hanna för att du följde med! puss på dig <3 <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Puss, puss! Det var superkuuul att följa med!! <3 <3 <3

2010-12-16 @ 18:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback