Skridskoåkning

Är stolt över mig själv! Blir lika stolt varje gång jag har varit och haft kul på isen i Vilundahallen! Det är jobbigt för varje gång jag går ut på isen så far minnena tillbaka i huvudet... :/ Men det gick bra och det var skitkul! :)
Love you guys <3
Efteråt gick vi till Subway och käkade, och som vanligt sprang jag och agnes över till kiosken för att köpa läsken lite billigare haha! ;)
Kom tillbaka till skolan vid 12.20 och hade spanskalektion. Sen bar det av hemmåt eftersom en annan gick ju på NO:n igår istället... smart jag är! Slapp den dårå, jag slutade då 13.00 tror jag!
Skolfotot fick jag hem i brevlådan idag. Fett glad blev jag, för jag blev helt okej på klassfotot och helt okej på ensamfotot. Ett mirakel! :D Skoja, men jag blir seriöst typ aldrig bra på dem :) Sista året är ju viktigast att man blir bra på eftersom att man kommer sitta uppe på väggen nu i massa år framöver i skolan !!
Matteprov imorgon dårå... Har pluggat de där svåra uppgifterna med pappa och nu kan jag dem på något sånärt asså.. :)
Musikredovisning imorgon också! Shiet, måste öva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback