Shopping med Lovisa


Vi sprang fram och tillbaka mellan Hööks och Horze och kunde inte bestämma oss! Jag ville så gärna ha ett schabrak till Capri på hoppspecialen men jag hittade inget bra budget-schabrak :/
Köpte mörkblå benlindor i alla fall och är sjukt nöjd. Jag blir helt lycklig av att bara titta på dem... Mina första benlidor, det här är ett moment förstår ni... :)
Alla hästar som jag kommer använda dem på kommer se sjukt söta ut tillsammans med mitt mörkblåa schabrak som har ljusblåa kanter! Åh vilken vacker syn!

99 :- BUDGETBUDGETBUDGET!
Jag vet inte riktigt varför jag har börjat tänka budget, jag har faktiskt ganska mycket pengar... men jag har bara inte shoppat något åt mig själv på så länge att jag har tappat "the mind for it". Hursomhelst, jag, stallet, hoppträning, Capri, höga hinder. Det kan bara betyda en sak, jag kommer ha sjukt kul! Det blir till att ringa till stallet på onsdag och ta ett snack med Rönnberg. Nice!

Det blev ett par penslar till ögonskugga också. Tappade bort mina och jag behöver dem till nyår! Jag fick en 120-palett i julklapp av mamma & pappa från eleven med 120 ögonskuggor, ni vet? Det följde ju inte med några "penslar", därför blev det lite panik. Kan fota senare.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet om att man helst inte ska hoppa med lindor va?

2010-12-27 @ 23:09:45
Postat av: sara

hahah jajja, jag vet :) men de flesta som läser bloggen kan inte så mycket om hästar så..

2010-12-27 @ 23:42:53 / URL: http://zariiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback