Pay your surgeon very well to break the signs of aging

God morgon. Hostade som en galning igår, och nu när jag vaknade på morgon så kände jag att jag var sjuk. Jag som skulle dra till Stockholm (ååh fabulous) med Rosanna och Annelie och handla lite fler julklappar. De får väl dra utan mig, jag orkar inte allstå.

Ridningen igår gick både skitbra och jättedåligt. Första hoppningen med Capri gick ganska bra. Fast hon var skitbusig och bockade och sparkade bakut efter hindrena, assöt! Eller det var inte så gulligt när hon galopperade in i Bellamy och nästan sparkade den ponnyn och ryttaren :O

Hoppträningen med Curly, som också var den sista gick la sådär. Eller det var ganska mycket fart på honom men det blev ett stopp på 85 cm. Jag hade en dålig väg och dålig galopp, och han hade stått stilla ganska länge innan så det var väl inte hans fel. Jag ramlade nästan av (hamnade på halsen med händerna framför hans öron...
Efter det poppade det upp i mitt huvud att jag kanske ville sänka hindret, men sen bestämde jag mig för att inte vara fegis och försökte igen. Då gick det! :)
Efter all hoppning gick jag och sa till Anna R att jag inte skulle fortsätta hoppa varannan tisdag, för jag HINNER INTE. Det är bara 10 minuter emellan. Hon föreslog att jag kunde börja i den på fredagar, där Elina går! Jag hoppas att jag får för mamma & pappa. Det skulle vara skitkul!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback