Otto gästbloggar!!

Cha cha bloggen ! Det är jag Otto igen ! eller första gången dåra men i alla fall..
Man saknar väl bloggen man hade en gång i tiden men men.. man får väl ta å skaffa en ny dåe (yy'
Nu i julietid är man extra glad att lyssna på två hannor o saror som sjunger Laaaast Christmas.
Sitter ju å diggar me här i soffan.
Ooohhhooooo Laaast Chriistmaas!

Ööhm nu sitter Sara å gråter lite här ( väldigt normalt..) Asså vi lyssnar på "tänd ett ljus".
Btw själv har man stickat ett par "tovika vantar" eller aa lovika vantar.. men "tovika vantar" låter bättre(yy' omg jag är litte flummig :öö men det är juu löödag faan :DD
Ja på lördag är jag alltid fluumiigg, aa eller varje dag dåe..
http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc
Plupp! Där pluppa dagens Gay song upp !

Käk paus..

Så nu har jag käkat middag i en timme nånting... Väldigt gott!
Haha nu har man skrivit ett långt å vackert inlägg ( haha dreev ) man får ju passa på när man får chansen att blogga lite här på zariiisens blogg :) Jag har varit snäll mot sara idag eftersom jag skrivit ett lååångt inlägg på hennes blogg! Alltså får jag många JULKLAPPAR :DDD

Chaaouu Bloggen !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback