Oh my guardian angel

Okej, Elina är som en proppeller i sängen. Jag vaknade hela tiden av att hon hade tagit allt täcke och korvat ihop det, vänt på det, slängt ner det på golvet osv. Jag säger bara "vafan ?!" Haha störd :)

Igår red jag först den lilla stora hästen Fuxelito. Han var väl ganka okej ändå, men jag bytte till Gamäng på andra passet. Och det gick sååå jäkla bra! Ibörjan var han lite seg osv men sen blev han jättemjuk och grejer. Vi hade lagt ut 2 galoppbommar så vi körde på dem litegrann. I slutet av sista lektionen red vi 4 i gruppen LC:1 programmet. Det gick kanon!
Nu när massa folk har slutat på VäRK ska jag och Elina få skåp där i omklädningsrummet. Vi har värsta planerna, det kommer bli supermys ! :D
Hoppas verkligen att jag får börja hoppträna på fredagar, fatta vad kul? :D
Nej men nu är det julafton! Yey... fast jag känner mig inte så supersprallig på julafton längre.... Varför ska allt det busiga och spännande försvinna när man blir äldre. När man var liten var allt ett äventyr, och på julafton var det pirr i magen! :S

bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback