Innebandy, basket och fotboll ?

Yeey, det var skitkul! Först lirade vi innebandy, och jag var liiite bättre än vad jag trodde faktiskt ;)
Efter typ en timme körde vi lite olika. Jag tog fram basketbollen och började skjuta. 8 mål på raken med dribbling.

Jag är fan bra på basket. Älskar't! Jag och fredrik spelade i typ en timme och sen togs fotbollen fram, då blev jag rädd..... neeeei :) Sköt några skott, men sen var det bra för min del, för jag är verkligen inte bra på fotboll ! :O
Om man ska spela någon bollsport måste händerna vara inblandade tycker jag! Annars har man ingen kontroll...
Nej men det var kul, och nu har jag ju tränat i lite mer än 2 timmar! :D Härligt, det behövdes verkligen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback