Hemma o myser ;)

Kom hem för någon timme sen sisådär :) Det blev direkt in i duschen och sen proviva på det. 
Idag var det då luciatåg, och det gick sämst på det första, i skolan.... Några sjöng way too fast och skit, för de hörde inte pianot :( Hahah fett bajs allt blev...
Vi lussade för dagisbarnen också, sen bar det av mot gamlingarna på eds! Det var läskig stämning där för det satt uppe lappar om hur man skulle göra om när det skedde ett dödsfall ?! Man ba usch, jag vill inte veta!
Det gick awsome där iaf! :D
Resten av dagen i skolan va la chill. Fick MVG- 30/ 32 p på biologiprovet! Wihooo :D Sen fick jag MVG i fysik, och VG i biologi och kemi. Lite besviken där dock, för jag tycker att jag har varit VÄLDIGT duktig! :'/
Efter NO:n hade vi streetdance på idrottslyftet. Min specialty! ;) Nej men jag har ju gått på HipHop/ streetdance i 2-3 år, men sen slutade jag för att det blev lite tråkigt... Men nu saknar jag asmkt! :(

Efter skolan knallade jag och fredrik hem till honom, jag skulle liksom ringa till stallet och anmäla mig till blbakdkaflkflkf orkar inte skriva -.- Jag blev hur som helst kvar där och det var supermys! Gullade lite med hans lillebror och vi spelade lite gitarr och grejer. Shit va underbar låt, jag typ dog... Har den på hjärnan just nu :)
Han bara spelade och spelade den låten och man bara typ melted away..!
Sen bara är han inte kittlig ? Fan asså då var det ju inge kul :( 
Vi diskuterade också självklart om hur mycket jag har lust att slå någon med knytnäven i ansiktet ( något jag alltid velat göra) och att han vill slå sönder en gitarr i väggen. Asnormalt, jag vet ;)
Of course skulle jag också bevisa att jag har starka magmuskler, han slog gaaanska hårt med the fist men det gjorde icke ont :D

Men aa nu ska jag kolla på tv4play på nån kille fredde känner som hade räddat någons liv, kommer börja gråta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback