Fan va coolt !

Jag kollade på slutet av " I form med Anna Anka" igår, och jag tyckte att jag kände igen snubben... :)
Tänkte inte mer på det, men idag sa Sofia att det var den där roliga och sköna amerikanaren till konfaledare som blev värsta tjenis med oss på konfalägret i maj det här året! Asskön snubbe som hängde lite med oss där borta. Asfett ju! :D
Vi trodde att han var typ i 25-30-årsåldern, men han var 48 år! :O
Men det var ju lite kul, att kunna säga att ...  "den där snubben har man snackat med! "
Letade reda på inlägget där jag skrev om det sista konfalägret och hittade det. Enjoy!!


HEMMA!

Hejsan, vi kom hem kl. 16.00 i eftermiddags :) Det var fett skönt att komma hem, men också sorgligt att säga hejdå ;)
Haha vi kommer ju ändå ses imorgon i skolan....men ändå! Det där var sista konfalägret! :(
Det tog 2 timmar att åka buss dit. Jag hade fortfarande feber den dagen. Vi hade fett kul på bussen! :)
När vi var framme checkade vi in på våra rum, och sen fick vi en liten rundtur.
Titta vad fint det var!
Efter det gick vi till lektionssalen. Där lekte vi lekar till kl. 23.00 typ :O
Jag delade rum men Jenny, Sofia och Emma :)
Vårt rum luktade som när man har ätit vitlök och sen somnat för att sedan vakna upp på morgonen, så grymt äckligt asså!! Jag vaknade för att det stank så mycket. Sov bara 4 timmar den natten :(
Morgonen därpå åt vi frulle i matsalen. Inte så gott faktiskt. Efter det hade vi en andakt i kapellet.
Under dagen gjorde vi våra redovisningar, lekte roliga poäng-lekar där man skulle göra massa knasiga saker som att visa en blöt konfirmand, göra en egen psalm, hämta en manlig transa, rapa alfabetet m.m.
Där är jag och i huset i bakgrunden bodde vi :)
Det var två andra grupper där också. En från Svärdsjö och en från Uppsala. Uppsalas ledare var jätteskojig!
Han kom från Kalifornien men hade bott i Sverige i 14 år. När vi stod i matsalskön så hade han precis lärt sig några svenska kiss-och bajsord! :Ö
-Prisa gud, torka rumpor,
fisa, fisa, bajsa, bajsa!
(med amerikansk brytning)
Jag, Sofia och Agnes stod precis framför honom och vi höll på att garva på oss! :D

Skriver mer imorgon, måste tydligen sova :( :@ :S :O :Ö!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback