El mundo de la chica cansada..

-Puss på er! ♥
sa tjejen som hade pluggat sönder måndagskvällen och både missat Top Model (hur kunde jag göra det?!) och Svenska Hollywoodfruar... :'(
Har skrivit nästan allt på krönikan nu och den blir riktigt bra kan jag säga. NO:n och SO:n har jag lagt lite på hyllan, men det borde jag inte göra så imorgon blir det massa läsning om jag hinner. Dubbel-ridpass imorgon vet ni! Nu med sporrar för jag orkar inte med den där sega hästjäveln ! (oj, nämen vad sa lilla Sara nudå :O)
Och det där var sagan om den trötta tjejen, som rubriken hette... godnatt ♥

Gäspar på riktigt på bilden, det är det som är så kul. Varje gång jag ser bilden börjar jag gäspa, det är sant, gör det just nu?!

Kommentarer
Postat av: mini

hahahhahahah, nageln wb xD <3

2010-12-08 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback