Bellamy ? ♥


Jag drömde inatt att jag red Bellamy. Jag blev sedan mycket besviken och arg när jag blev väckt av att mina brorsor hoppade i taket som elefanter. När jag hade vaknat satte jag mig vid datan och bläddrade genom bloggarkivet. I februari det här året hoppade jag Bellamy och det gick jättebra. Hon var min favoritponny och jag hade henne som månadshäst nästan varje månad. Hon är en C-ponny på 138,7 cm och föddes 1998. Jag har inte ridit henne på snart ett år, och imorse insåg jag hur mycket jag saknar henne! Jag är nog förstor för henne nu, men jag tror inte det skulle skada om jag red henne en gång eller två nästa termin.... :') 

Det skulle verkligen göra mig överlycklig! :'D <33

Kommentarer
Postat av: D A R K A N D B E A U T I F U L

Tack :)

Jag älskar dem med ;)

2010-12-29 @ 10:12:26 / URL: http://darkandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Otto

Haha som beroende man är så har man redan hittat det. Fast ingen låt slår "I don´t wanna be" sjukt bra!



Men asså du får komma hit mad alla andra boxar för vi har bara 5 avsnitt kvar! :O

2010-12-29 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback