Back down to earth


"For you I would have done whatever, and I just can't believe we ain't together. And I wanna play it cool, but I'm loosing you. I'll buy you anything, I'll buy you any ring, now I'm in peaces. Baby fix me. And just shake me 'till you wake me from this bad dream. I'm going down, down, down, down... And I just can't believe my first love broke my heart, and I'm like Baby! "

Nej skojade, puss på Justin Bieber! Vad har jag att berätta då? Inget, för jag har tråkigt. 
Växlar mellan Gavin Degraw och Justin Bieber på Spotify och kan inte bestämma mig för vem som vinner matchen. Jag tror nog JB överväger :)

Jo jag måste berätta en sak. Vi kollade klart på Barnhemmet, The orphanage, El Orfanato på spanskalektionen idag ! La casita de Tomás. Usch vad läskigt det var! Kommer ni ihåg när jag sa at jag hade sett den för 3:e och sista gåmngen hemma hos Hanna? Nu har jag sett den 4 ggr och jag vägrar se den igen om man säger så!!!

God kväll på er, nu ska jag nog träna eller nåt annat skoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback