Vad vore jag utan dig kära TV-serie? ;)

Alltid, alltid, samma rutin! Några avsnitt till frukost och några till kvällsmat, härligt! :) Det är en bra start på dagen med lite amerikanskt high school drama, uppfriskande! HAHAH 
Ja, idag hämtade jag Samuel från fritids vid 13-tiden. Blev då bjuden på blåbärspaj av personalen vilket var väldigt trevligt. Jag och Samuel satt där inne och åt paj, hihi...
Sen skjutsade jag hem honom på min cykel som dess värre var trasig, pappa lagade den sen!
Senare på eftermiddagen cyklade jag och Jacob till äggets lekplats, men efter ett tag ville Jacob knacka på hos Oscar, så då gjorde vi det. Han var inte hemma, men vi fick lite plommon :) När jag kom hem satt jag vi min kära dator och fixade album och foton och videos och lite sånt viktigt, måste verkligen spara allt på pappas dator snart innan allt kanske försvinner en dag! :O
Vid 20-tiden sprang jag kyrkvarvet. 24 min sprang jag på, det var ju inte så snabbt, men jag sprang ybersakta den första km för att testa om jag skulle få mindre håll då och det funkade! Så det var ju bra!
Som sagt, imorgon blir det middag hos Sofia, och vet ni vad som händer på lördag??
Jo jag ska på "The Voice 10" i Kungsträdgården med Agnes, Simon, Gabbi, Rebbi, SikN m.fl !
Bl.a   Flo Rida, Kato, Sean Banan & Crossfire ska vara där! Det kommer bli grymt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback