Update

Denna dag bestod mest av löpning, One Tree Hill, TV-tittande med Agnes, Titanic med Agnes, kladdmuffins och photoshop :)
Jag sprang kyrkrundan idag. Jacob, Samuel och David hängde på med sina cyklar, det var lite gulligt ;)

Planer inför nästa vecka:

  • Sova över med Lovisa! :)
  • Äta kinamat med Lovisa!!
  • Åka till Lindas ponny ? :)
  • Shoppa med Agnes :D
  • Hämta Samuel tidigt från fritids tors & fre...
  • Spela WII , fett kul! :D
  • Baka skorpor (recept från hemkunskapen)
  • Plugga algebra (papprena från Liisa)
  • Träffa Rosanna ? :)
  • Träffa Annelie ? :)
  • *Längta i hemlighet efter skolan* Är inte ensam om att göra det har jag fått höra... ;)
  • Läsa min nya bok
  • Sy på symaskinen :)

Jag är trött på lovet, vill tillbaka till skolan, till lektionerna och kompisarna!!!!

Jag är också jättesugen på att träffa en ny kompis!!!! :D Lära känna någon ny liksom ni vet.. ;) Det är bara att hojta till! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback