Bilder från Harva

Ah shit asså! Jag tror jag somnade 03.00 inatt. Okej om det hade varit i mitten på sommarlovet men jag håller ju på att vända tillbaka dygnet och sen förstör jag ju allt nu :(
Jag satt alla fall uppe vid datorn och laddade över bilder från systemkameran. 
Jag var ju nämligen och red igår på Lindas b-ponny kerstin! Det var superkul! Har inte ridit ett litet russ sen Zello 2007   :)

Jag hoppade barbacka ett litet terränghinder och det var jättekul med ponnygaloppen!!! Jag höll nästan på att ramla av i svängen där ibörjan. Och det var jättekul att träffa Linda igen nu efter ridlägret  :D

Vi tog lite kort när vi red i hagen efteråt utan allt, bara häst och människa, haha vad fult det lät..

Linda & Kerstin på bild :)

<3

<3

<3

finaste<3

..det var lite svårt att styra Kerstin, jag gjorde mitt bästa att få henne att svänga till höger men det gick inte så bra ;)

Jag & Kerstins "föl" på 2 år :) sötis!<3

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

kan du inte lägga upp bilder :D

2010-08-15 @ 13:19:07 / URL: http://soofiiass.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var liksom en fråga

-kan du inte lägga upp bilder?? hehe men såg att du hade gjort det nu ^^

2010-08-15 @ 21:52:15 / URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback