The Voice 10 = grymt !!

Vi hade så jäkla kul därborta på Kungsan! Det var verkligen crowded om man säger så! Det var jag, Simon, Agnes, Rebecca, Linus och Emma från början. Men de försvann mitt i allt och vi såg dem inte nåt mer på hela kvällen.. Men Melinda dök upp från ingenstans så det blev hon jag och Agnes. Svett, svett, svett säger jag bara! Men artisterna var grymma! Vi missade Kato och Crossfire men det gjorde inget. Sean Banan var skitbra, alla sjöng med! 
-Skaka rooomphaa! :D
Madcon uppträdde sen med "Glow"... Jag säger bara gloooow i mitt hjärta<3  Jag älskar den låten, vart så glad när de sjöng just den! <333
Mitt i allt kom nån snubbe och tog på min axel och började dansa? Jag ba "eeh...jahadu.."
Alla knuffades all the time men det var sååå värt det! Och sen till sist FLO RIIIIDAA! :D
Alla blev helt galna!!! han var fett bra! Sjöng bl. a "Low" och "Right round". Grymt bra asså!
Nu är mina öron lite känsliga, hör lite dovt och så men det går säkert över. Brukar annars vara jätterädd om mina öron ;)
Fasen asså! Min mobil är cp.. det går inte att ladda över bilder eller videos till datorn! :@

Flo Rida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback