Sista sommarlovsdagen!

Usch vad tråkigt jag har haft idag.. I am socially retarded känns det som! jag får panik, jag har så otroligt tråkigt!!!!! :'O
Det enda vettiga jag gjorde var att jag cyklade kyrkvarvet med min lillebror. Och påvägen hittade vi en golden retriver, som var helt ensam utan halsband och utan någon över huvudtaget... Den följde efter mig och Jacob hela allén så vi vände så att den skulle följa med tillbaka till där den var från början när vi såg den. Stackarn.... :(
Pälsen var helt obortad och fettig så den måste ha varit ensam ganska länge :/ Iaf, pappa ringde vår granne som hittade en golden retriver förra veckan som hämtades av polisen. Vi tänkte att det kanske var samma hund igen som sprungit bort / inte någon brytt sig om, men det visade sig att det inte var samma. Så ifall du ägaren ser detta så har din hund traskat runt vid Ägget och i allén idag, bara så du vet..
Imorgon kl. 09.30 börjar skolan igen, äntligen! ;)
Ps. det går att ladda över bilder till datan nu igen!!! :D:D:D:D

bild från igår när jag kom hem från min springtur i regnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback