Sex and the city och brännande mage

Filmen var super! De är så roliga de 4. Innan filmen åt vi middag på Tiger. Jag beställde det vanliga, kycklig med stark grön curry och kockosmjölksås med ris. Men det var så hiskeligt starkt! Jag stod inte ut! Jag höll nästan på att spy... Beställde in extra vatten för att det var så starkt. Efteråt och fram till nu har det bränt i min lilla mage "/   Jag undrar vad de hade gjort med min mat :S
Som sagt, filmen var väldigt bra, det var bara jag & mamma och 4 till i salongen, vilket var väldigt skönt :)
När vi ändå var där passade jag på att kolla in "Väsby Nya Gymnasium" på nedervåningen.. Haha STACKARS eleverna.... Ett enda rum som är både klassrum och matsal, med toaletterna på sidan så att man hör varenda liten korv som ploppar ner i toan! Hahah fett synd..
Ena änden av rummet..
..andra änden av rummet (matsal) med skåpen och toaletterna i högra hörnet, ojskibojski :Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback