Se upp för galna cyklister!

Hahah jag har varit ute med Annelie, Melinda och Emma hela kvällen. Vi hade det jättemysigt. Det började med att jag skulle cykla till hemköp för att köpa godis och helt plötsligt kom Melinda och Annelie från ingenstans. Har saknat dem jättemycket även fast vi såg senast igår!!
Vi gick in på hemköp och satt där och uttalade alla godissorterna där på golvet ;)
När vi kom ut igen träffade vi på Sanna. Annelie skjutsade mig till ägget och Melinda sprang bredvid och höll i min arm. Annelie var ju inte särskilt bra på att skjutsa, vi höll på att ramla flera gånger. Shit vad vi skrek och skrattade!
När vi kom fram till lekplatsen träffade vi Emma och hennes brorsa och Christian m.f.l.
Emma följde med upp på vårt kära tak och vi satt och myste under stjärnorna med godis och Justin Bieber :)<3
Men det var svinkallt! Hade endast på mig mjukisar, tjocktröja och foppatofflor...
Efter ett tag skulle Emma hem, men vi satt kvar. Tillslut fick vi lite för ont i arslet att vi gick ner (eller jag fick för ont, melinda var bara tvungen att dra).
Annelie försökte skjutsa mig igen men vi körde bara ner i diken och in i buskar så Melinda fick skjutsa mig istället, men det gick ju inte så bra det heller! Haha mysig kväll, har saknat vinterkvällar ute med er <333
Gammal bild på mina sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback