Red på ängen med Robin Hood

Och det gick jättebra! Först skulle vi rida i ridhuset men majoriteten ville rida på ängen, så vi red ner dit.

Jag trodde inte att det skulle gå så bra.. trodde bara att han skulle springa iväg och inte lyssna.

Ibörjan gjorde han lite som han ville, ökade galoppen och sånt (han var sjukt taggad) men efter typ halva lektionen gick han jättebra. Vi övade på sitsen och på skänkelvikning och ganska mycket galopp. Det var jättekul. Hade ingen väst heller, så riktigt härligt var det när den inte var ivägen... Ska ta och fråga om Erin fotade mig lite också, man vet ju aldrig ;) Då lägger jag i såna fall upp bilderna så fort jag får dem!

Nu ska vi se om Agnes hade tänkt svara på mitt sms eller ifall hon har blivit handikappad hehe. Vi skulle ju springa nu egentligen men vi får se hur det blir med det. Har ju inte ens ätit lunch..


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, agnes svarar inte på mina sms heller :S

2010-08-28 @ 16:14:01 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback