ont i hela kroppen.se

O.M.F.G ?!

Jag vaknade av att jag hade ont i nacken och sen kände jag att jag var helt öm i axlarna, sen kände jag träningsvärken i rumpan, benen, ryggen, magen, armarna och vaderna. Jag måste verkligen komma ihåg att stretcha efter varje ridpass, det var verkligen jobbigt igår när man tänker efter. Fast det är det alltid, jag blir så jävla trött på folk som säger att ridning inte är någon sport och att man bara sitter där och åker! Det är en tuff sport, man handskas fan med 500 kg:s djur hallå? Det är damn jobbigt att få dem att göra som man vill hehe..

Ajaj, sicken träningsvärk jag har.. men jag får inte sitta och tycka synd om mig själv hela dagen... När Agnes har städat klart bär det av till centrum för lite power-shopping och sen ikväll ska jag dra med Annelie och Melinda på en joggingrunda. *Vi får se hur det slutar... ;)*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback