Måndag, Tisdag

Igår var jag ute med Annelie och Rosanna under dagen. Har saknat dem jättemycket! Vi köpte kakor på hemköp och gick och suktade efter böööörs !:Ö

Sen satt vi och klippte papper och däckade i buskar, riktigt mysigt ;)

Efter det gick Rosanna och jag hem till mig och spelade WII, wiiihooo!

Idag följde jag med Hanna till deras landställe. Jag, Hanna, Otto och Ludde hade jättekul hela dagen. Vi badade i skön med simfötter, fast det gick inte så bra för mig, jag bara "blåste mig in under bryggan" hela tiden :(

Vi spelade också kort och lekte kurragömma! :D Älskar såna lekar, särskilt tjuv & polis och burken, det är så spännande! :)<3
I alla fall, vi var där hela dagen, kom hem för någon timme sen ungefär, trevligt.

Imorgon ska jag åka och shoppa med Agnes! :)

  • Träffa Annelie
  • Träffa Rosanna
  • Åka till Hannas landställe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback